ru | ua |
Сервіс та підтримка Levoit

Сервіс та підтримка Levoit

Наша компанія неухильно дотримується вимог Закону України «Про захист прав споживачів» На усі товари поширюється гарантія виробника. Термін гарантійного обслуговування залежить від сервісної політики виробника. Він вказаний в гарантійному талоні, а також в картці кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням того, що ваша покупка забезпечена гарантією, є чек і гарантійний талон. Будь ласка, зберігайте ці документи протягом усього терміну гарантійного обслуговування.
Товар зламався протягом гарантійного терміну

Незалежно від того, скільки днів минуло з дати покупки, якщо товар зламався в процесі експлуатації, він підлягає експертизі і ремонту в авторизованому сервісному центрі (ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Ми рекомендуємо звертатися до сервісних центрів, які вказані в гарантійному талоні і / або на сайті виробника. В цьому випадку ви можете особисто контролювати хід ремонту виробу. До того ж, ви заощадите кілька днів, які потрібні на пересилку виробу до Києва і назад. Якщо у вашому населеному пункті немає сервісного центру, ви можете звернутися до нас. Зверніть увагу на розділ "Як мені оформити повернення товару, при пересиланні".

Сервісний центр або відремонтує ваш товар або видасть «Акт про НЕ ремонтопридатність». На підставі цього акту ми зможемо вам видати новий пристрій або повернути гроші.
Як передати товар в гарантійний ремонт

Надіслати товар можливо через перевізника «Нова Пошта». Реквізити: ФОП ФУРСЕНКО ОКСАНА ПАВЛІВНА, Податковий номер 3404216708, Нова пошта №17, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 22/15.

Для більш детальної інформації зверніться за телефоном +38 067 654-32-86 або напишіть на пошту: service@extremepride.com.ua / diagnostic@extremepride.com.ua
При отриманні товару виявилося, що товар знаходиться в неробочому стані

Ви можете відмовитися від отримання такого товару в момент отримання замовлення у кур'єра або на складі перевізника.

Ми не перевіряємо кожен товар перед відправкою. З двох причин. Перша - естетична. Багато наших покупців хочуть отримати новий товар, який до них ніхто не відкривав. Друга - економічна. Перевірити кожен товар досить дорого і довго. Отже, це позначиться на вартості наших послуг в сторону підвищення і швидкості виконання замовлень, а нам би цього не хотілося. При цьому, за нашим досвідом, неробочий товар попадається один на кілька сотень замовлень. Тому, простіше поміняти один товар з сотень, ніж перевіряти кожне замовлення.
В яких випадках може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні

Будь ласка, зверніть увагу, що сервісний центр, швидше за все, відмовить в безкоштовному (гарантійному) ремонті в наступних випадках:
  1. на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
  2. порушені гарантійні пломби;
  3. порушені правила використання, наведені в «Інструкції по експлуатації»;
  4. відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон;
  5. серійний і / або IMEI номер був змінений, стертий або не може бути встановлений;
  6. несанкціонованого розкриття, ремонту, зміни конструкцій вузлів і деталей.
Виробник звільняється від гарантійних зобов'язань у наступних випадках:
  • природний знос виробу;
  • механічні або інші пошкодження виробу, що виникли в процесі експлуатації (в тому числі в результаті стихійних лих, порушеннях умов зберігання, порушеннях температурного режиму і т.п.);
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до мережі, а також пошкодження, що виникли в результаті критичного відхилення напруги електромережі;
  • пошкодження, що виникли в результаті використання товару не за призначенням або з порушенням «Інструкції з експлуатації».
Я втратив гарантійний талон

Для того, щоб відновити втрачений гарантійний талон, напишіть заявку на адресу marketing@extremepride.com.ua

У заявці вкажіть:
  • причину звернення;
  • номер замовлення (якщо не пам'ятаєте, досить номера телефону, який був зазначений при оформленні замовлення);
  • контактний номер телефону.
Шановний покупець!

Компанія підтверджує прийняття на себе зобов'язань щодо задоволення вимог споживачів, встановлених чинним законодавством щодо захисту прав споживачів, у разі виявлення недоліків виробу, що виникли з вини виробника. Усі умови гарантійних зобов'язань діють та регулюються в рамках чинного законодавства щодо захисту прав споживачів.
  1. Гарантійні зобов'язання
    Гарантійні зобов'язання виробника поширюються лише на моделі, що пройшли сертифікацію на відповідність до стандартів цієї країни. Гарантійний термін для кожного продукту вказується у гарантійному талоні. Гарантійний термін визначається з дати продажу.

  2. Умови гарантії
    Очищувачі повітря – 2 роки.
    Зволожувачіі повітря – 2 роки.
    Аксесуари – 1 рік.

Умови гарантійного обслуговування
Документ, який надається клієнту продавцем і виступає гарантійним талоном: видаткова накладна від ФОП із підписом відповідальної особи.

Поділитися:

Партнери
Додаток
Додаток для
Передзвонити мені